dijous, 12 de gener del 2012

I'm Turning japanese,(The vapors)

No sex,no drugs,no wine,no women
no fun,no sin,no you,no wonder it's dark.

no chess,shogi

That's Why,i'm turning japanese



Avui han visitat el blog desde el Japó,un dels companys,de turisme?,un català,buscant noticies d'escacs?un japonés que ha escrit malament Maaku?
Un mestre de shogi confós amb els blogs d'escacs, d'aquesta zona del planeta?
Es igual,tot plegat una excusa,quan el grup britànic,va editar el album "New clear days",amb aquest single,d'èxit mundial,sobre tot, a Australia i al Japó es clar.,jo vaig disputar la meva ultima competiciò escaquistica fins a la meva tornada al per equips,de 2004.
Any 1980,Open del Catalonia de Manresa,valid per ascendre de categoria,jo un tercera mediocre,vaig fer un torneig decent,4 de set i a l'ultim aparellament,el sorteig,si,si el sorteig,m'adjudica un rival del meu propi club,amb un punt menys,sense posibilitats d'ascens,no cal dir que jugant-se el dissabte a  la tarda,es va  a dedicar,a concentrarse,per anar a la nit al Karma o als Enfants,que no pas a Manresa,a fotre-li l'ascens,al
company.
Encara no acabt esta digresiò "japonesa",no tan brillant com la dels germans Coen a "FARGO".
Observo a les llistes de la Fide que el jugador de més rating es un Mf de 2297,ja ho deia Fischer,a la seva estància per terres Japoneses,es dediquen al Shogi.





que es aixó, amb el meu domini del japonés,tradueixo:


que millor?


Amb nou peons,una opciò més de coronar,i per un servidor una opció de sacrifici en l'obertura més.
i el rei es torna mormó i amb dones més joves.....
Els hi agrada més que els escacs,de fet diuen que deriven del Shogi.
A la pàgina de chessbase,trobareu un reportatge d'en Kasparov,fent una partideta.
la cançoneta està força bé,el Shogi no ho sé

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada