dilluns, 11 de febrer del 2013

4º Ronda,el partit del Barça a l'hora del vermut i ens trobem en un embut

Tota la setmana parlant, de les sensacions de Messi, al jugar a l'hora del vermut,i no  a la de sopar, doncs, Caissa la nostra musa ens va castigar.
Els mes "culers",del equip en Sorribas,jo mateix i en Hector,semblavem força nerviosos,i vist el nostre actual estat de forma, només l'Hector salva un punt en els tres taulers,gairebé simultaneament a les 11,30 h ,teniem temps de veure al Barça, encara.
Déspres del rapid desenllaç de les notres partides,em va quedar una sensació una mica extranya, (si no hagués jugat el Barça, segurament també podia haver perdut), com de culpabil.litat, vaig decidir recuperar el futbol a la mitja part i evaluar les partides dels companys, amb l'habil.litat, caracteristica, quan no tinc que arrossegar la fusta jo, vist desde fora..
Començant  per sota, en Marc Antoni, amb la seva especial Najdorf, es igual el que respongui el blanc al seu c5, totes son una Najdorf, pintaba molt bé, i al final va guanyar; encert.
El Bañon, també gaudia de bona posició, però no estaba clar li dono taules per confiança,va perdre.
En Xavier Gonzalez, jo el veia guanyador, per possibilitats en la posició bastant descoordenada del rival,al final taules.
El "presi", l'Andreu, disfrutant de una anglesa canónica, pintaba punt, i encara que amb més dificultat del previst, encert.
A més aquest diumenge recuperavem al nostre gran valor un  jugador d'estil universal, en Jordi Climent, per la seva tornada es posar la pell de boa constrictor, i en el moment de mossegar, va fer fallida, creia que victòria però va ser derrota.
Es clar que va debutar al tercer tauler, massa dur per la inactivitat.
I els nostres dos primer taulers que com sempre lluitaven amb rivals superiors, al Jordan el vaig veure bé però no per guanyar i al Josep Sadurni, una mica malament però no per perdre.
Calcul optimista, arribem, a cinc punts fàcil,calcul pessimista perdem dos partides i quedem 6-4,doncs no,només vaig veure el final d'en Sadurni, en aquesta posició:





(Rectifico,el diagrama es inexacte,el rei estroba a la casella e1 i sembla que no es pot aturar el peó).
malgrat aixó segons l'analisi del propi Josep creu que igualaba la partida en quan l'alfil esytigués una mica més restringit.....
A veure si aprenc a jugar els finals també de pipa, coi.........
..Total 7 a 3 i estem com totes les temporades,amb la por al cos, dins l'embut dels dels desempats,i les cabòries....
Per cert el Mestre Ruben, va tornar a casa però ni aixi aconseguim puntuar, la setmana vinent suposo.........
No diguis "Prat" si no es al sac i ben lligat......








4 comentaris:

  1. Sobre la posició, no era exactament aquesta. El rei blanc estava a e1 i no arribava a temps i es perdia material. A més, l'estructura de peons del flanc de dama era diferent.

    Més endavant, a la partida, quan l'alfil negre estava a g8, hi havia f4! que igualava, que se li va escapar al blanc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. tens rao, jo recordaba la posició de tres jugades enrere,però malgrat el peó de menys, l'avantatge era minim,crec

      Elimina
  2. Gran Sadurní, com sempre optant a les seves taules!! Per cert, jo només vaig salvar-ne mig, de punt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. el diagrama está malament, peró crec que iguala poc després.un crac

      Elimina