dijous, 25 de gener del 2018

Els millors delegats seran sempre nostres.Josep Manel Gomez,el rei del República

Tractar amb humor un tema tan dolorós,es del que va el meu blog,el humor separa els animals de les persones,però algunes segueixen sent animals i més perilloses.

Avui una partida en record del nostre company amic i delegat,no necesariament en aquest ordre,recordeu que jo vaig jugar un jovenil de Catalunya en que el guanyador es deia Josep,i ara es diu Nuria,l'unica pregunta que li faré quan jugui contra ella es perque no Josefina?
La partida enfronta als dos delegats,dels meus equips a la Lliga Catalana;1979-1981,i 2004-2017.l,altre
Fins que no vingui el  PSG a pagar la clausula de rescisió, en el meu cas,2 Woll Damm,en el del Christian,3,i en el d,en Gomez,quatre.
Ara escacs:
una partida al atzar en la que em sembla que la qualitat de joc es altissima.
Enfronta a dos delegats,un del meu passat,company de feina i escacs,i altre actual,sempre será actual;
vegem-la




Al Open de Sant Marti,grup B,el 20 de juliol de 2014,ens van trobar:
Blanques: Josep Manel Gomez Guinovart  elo 1873
Negres   : Jordi Navas Martin                    elo 2024


1D4,Cf6. 2Cf3 g6. 3g3 Ag7. 4 Ag2 O-O. 5 O-O, d6.




                               Dawid Przepiorka



S,ha plantejat una apertura de peó dama,defensa india falsa de rei,clar el dos jugadors son republicans,
reb el nom de Variant Przepiorka,es refereix al jugador Polonés,Dawid Przepiorka,campió de Polonia,el
1926,destaca perqué va aprendre a jugar als escacs ell solet,ningú de la familia en savia i ni llibres ni res,al 1887,ni you tube,ni chess base ni ná.
El nom suposo jo,es degut,a que contra qualsevol jugada negra,el pèo de c,no va a c4,sino sempre a c3.
Conservador o agressiu?.En mans dén Josep Manel,chi lo sa?.
En Jordi,sempre coherent;juga el que saps jugar,no guru,no method,no teacher....juga l'india de rey fins i tot contra e4.....
continuem....

6c3,Cbd7. 7Cbd2  Tb8¿?,profilaxis contra la diagonal blanca?
8Dc2,(els moduls,tots,recomanen e4...)però el concepte no es aquest.....
......c5,bona,bonica,i barata......

tossudament alçats, stockfish i houdini 5 i komodo 10,i jo mateix;e4,e4,e4,cony¡¡¡¡
No 9.dxc5,Cxc5.10,Cxd4,e5¡.
(es valenta,pero en aquesta posició,es més forta la previa Ad7.
He de dir que estem fora del llibre,però a Chesssbase livebook,que recomano,més que l'escolania de Montserrat,hi han quatre frikis que han mirat la pòsició.
aqui estem tots d,acord,en Jordi,Josep manel,Houdini,Komodo i Stockfish....
11C4b3,i en aquesta posició,m'encanta,perque segons els moduls hi han set jugades,que conserven l'avantatge negre,lleuger,aixó si.
Les negres trien:11.....Af5.
i aqui es el meu terreny jugada única¡¡¡¡¡¡,no casi,ni ha un altra.

BLANQUES JUGUEN E IGUALEN .




Bé,ja ni ha prou de pensar a la jugada 11 de l'obertura,son fàcils,e4 o Dd1.
blanques juguen:12,Dd1,a jugador conservador,jugades que conserven...
 I ací les blanques son imprecises i juguen 12.......e4,potser perqué els molestava,e4 de blanques...
En Gomez,comença a jugar com una máquina;(literal,97,5% de coincidència,jo no he pasat en quinze temporades del 75%
Ja me he cansat,el resultat es   de taules,i podeu consultar la partida a CHESSDB.com,que recomano quasi més,que l'escolania de Montserrat.....es on es veu la duresa del vostre rival,i podeu simular una partida amb ell,amb ajuda de la máquina,jo desde avui deixaré de mirar partides d'en Josep Manel,perqué el trobaria a faltar.
Mai dic adèu a ningú;no deixo que les persones properes s'en vagin;me les emporto allá a on jo vaig.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada