dimecres, 11 de gener del 2012

Foc a la bandera

Hi havia una vegada,uns escaquistes,a la Sala de joc del Tres Peons....
El Presi,el director del torneig i l'arbitre principal,els motiven,el primer que salti per la finestra i demani una canya al bar del centre,tindrà 641,40 euros de premi.
El primer El Mathew Sadler,diu: jo soc"amateur",no jugo per diners,passi-ho-bé.
El segon el Hillarp "Tiger" Person,diu: a Suecia amb el 56% de marginal al IRPF,no val la pena.
El tercer el també suec Ulf Andersson: jo si fos per fer taules encara, pero per diners,passo.
El Cuart,qualsevol escaquista "espanyol",jo per la bandera em llenço,i crashhhh.
El cinqué,un letó,jo per la pàtria,em llenço i xoooof damunt de l'anterior.
El ultim del Club d'escacs Congrés:jo pel meu club, baixo per l'escales i els 641,40 euros els inverteixo en lotería,que es el que funciona millor al club.
Bon any escaquistic als 193 països amb bandera nacional oficial .i als que no, també

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada