dilluns, 5 de febrer del 2018

Viviendas del Congreso Eucarístico B,5,5-la Societat Coral l'Ideal d'en Clave B,2,5

EL BON JUGADOR SEMPRE TE SORT.( J.R Capablanca i Graupera)

Un diumenge més,el local del carrer Alexandre Gali 22,qui fou secretari general del consell de cultura,de la Generalitat de Catalunya,notable pedagog catalá,s'exilià,no a Brusel.les,sinò a Tolouse,i va tornar a Barcelona,al 1945,suposem,autoritzat pels tribunals franquistes,on el nostre club,fundat l'any 1957,s'enfrontava al club de la Societat Coral,l'Ideal d'en Clavé,que segur que va ser fundada el 1930,el club d'Escacs,si punxeu la llista de blogs que segueixo,el més recomanable de tots els blogs d'escacs,que conec,en Català,i en altres llengües?,també;el del company Roger Salvo,ho té molt millor documentat que jo.
Ell té un blog,de Seny i jo de Rauxa,assumptes seriosos,com els escacs al seu blog,assumptes de conya,com política,societat i "faits divers" en el meu.

El esprit d'equip,a les nou del mati,del dimenge 4 de febrer de 2018,data en que comença la guerra Filipines-USA,on el president  McKinley,amb l'excusa que havia parlat amb Deu,al despatx oval,deixen entrar a qualsevol.........,encara avui,Deu,la Monica Belinsky,Donald Trump......etc.
Deia que havia rebut instruccions precises,de a més a més de posar als billets de dòlar,IN GOD WE TRUST,devant la rebel.lió dels filipins,de crear una demócracia,després de expulsar als espanyols,llibertat de pensament,religió,etc,totes los coses que volen els pensaments desviats,en general,incloent la cultura pròpia,de educar i cristianitzar,a la població,i en lloc de preguntes amables,com "Que pone en tu DNI?,Tu,donde has nacido?en España no?,lógicament,respostes pels Filipins,DNI no en tinc,i si clar España,els ultims 400 anys era Espanya.Tradueixo directament del idioma tagalog,les respostes,perqué son ficció,i puc vacil.lar sense risc de que m'enxampin.
Respostes,que en lloc de aceptar amablement,com els jutges, politics i molts ciutadans espanyols;(si ciutadans molts,Ciudadanos,tots),el va a portar a l'execució,basicàment a trets d'arma de foc,d'entre 250.000 i 1.000.000 de Ciudadanos,ay no ciutadans de filipines.
Aquest fet no va impedir,que al 2018,el tagalo sigui el sisé idioma més parlat del Estats Units,i que Wesley So,el gran mestre més jove en arribar a 2600 punts elo,si abans que Carlsen,filipí,defensi els taulers del'equip d'escacs USA,com els catalans majoritariament,guanyaren el mundial de futbol i bàsquet,per l'equip Estatal espanyol.
L'esperit dels congressistes crec més proper al dels filipins,que als yankis,però Capablanca va aprendre,a jugar al carrer Matanzas,a la cantonada del club,ai no,Matanzas,Cuba,bé ara Cuba,antes que ponia en su DNI?.
El matx va seguir la linea habitual,d'aquesta temporada,els vagons de cua,no rabo,del Congrés,empenyent més que la locomotora,igual que opinen els ministres de economia espanyols amb el vagons de cua de l'economia espanyola.
Superficialment,ja que jo que soc un estudiòs del atzar als escacs,malgrat la diferencia de elo y resultat,4-0,en els quatre darrers taules,i la victòria visitant als primers,1.5-2,5,el equip rival en conjunt var fer mèrits,per guanyar i empatar,com nosaltres.
La meva partida,tot que la vaig resoldre amb certa brillantesa,amb una bonica combinació,va ser a causa del ùnic error del meu rival,i jo n'havia comés,minim tres.
En Tort al seté,la conduia amb certa suficiència,jugant l'obertura amb frivolitat,permitin que malgrat els 150 punts elo de marge,el rival tingués serioses opcions,permeten finalment caure en xarxa de mat,al no executar als rebels,ai no al rfei d'en Tort.
Al sisé,en Bañon,s'enfonsava,lentament,però segur,e inesperadament,el rival,com em va pasar amb una partida amb ell a un open,quan ens cruixía,es deixa una peça.
Al cinqué,en Xavi Gonzalez,perseverava,en la pràctica de la Zukertort,o Reti,o........que sé jo
Bé si que sé d'obertures,encara que les hagi estudiat,per motius equivocats,però ja fa mes de dos anys que no ho faig,i puc di que 1Cf3 es la tercera jugada més popular de les blanques després de d4 i e4.
El que si puc dir,del nostre coordinador esportiu,sempre es com el concepte de Capablanca,però a
l'inrevés; en Xavi és un bon jugador amb mala sort,però avui si,victòria.
Al cinqúe esperat retorn del M.A. Gonzalez,amb la má de fer il.legals,penjant,amb el seu braç trencat,
tornant al equip,i aquí ja m'agradaría, no dir "te lo dije",però si, "te lo dije",segueix jugant el sistema,MA,en la variant Najdorf,de la defensa Siciliana,no diré quin es,fins el final del per equips,que tot es sap,però derrota,i no per mala sort.
Al quart,en Josep Antoni Lucas,demostra que tant quant juga tres taulers per sota meu o tres taules,per sobre meu,demostra que Galileu tenia raó,la terra gira al voltant del Sol,i el Congrés B,també,mitg punt,amb la construcció d'una fortalesa amb la Dama rival,donant voltes contra la Torre i els dos peons,del nostre company.
Al segon,en Sorribas,en el seu estil,habitual,quan es superior guanya,i quan es el rival superior,a vegades te sort.Avui no,victòria,i a fer el vermut.
Al primer tauler,el Frederic,jugant correctament,i al moment que tenia al rival a punt del seu millor estil,el concepte en els finals,tot i que el seu rival,no va fer gala d'esperit d'equip,demanant taules,ell tampoc rebutjan-les¿¿¿¿¿,si nois si,marcador 4 a 1,i jo personalment vaig comunicar a tots,el marcador,a ell el primer.
Posem-ho,en context,direu tio 4-1 i tres partides amb patiments,devia pensar,que el resultan era a deu taulers,que es la teoría que tinc,els jugadors del Congrés B,no han jugat com jo a la LLiga Catalana,per equips en periode de formació,quan tenia disset anys,a deu taulers,a vuit taulers,a sis taulers,i a quatre taulers.
5,5,4,5,3,5 i 2,5 es victòria,i aqui teniu la frase de TARTAKOWER.

NO CAL JUGAR BÉ,ES SUFICIENT JUGAR MILLOR QUE EL RIVAL.

Jo el problema que tinc cada setmana,amb GM,S i MI,S,al local,i no puc aprendre,Zema de la tormenta,padre de dragones,el primero de su nombre i además el que no aparca correctamente el Dragón,bueno el Alfa Romeo,en fase decisiva de su partida,con torre de menos,la Guardia Urbana,a punto de provocar,una "boda roja",aleluya,congressistas,va guanyar les dues batalles,Messi,habita entre nostros,
Alabado sea ZUKERTORT.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada