dilluns, 30 de gener del 2012

Catalunya per equips,primera,l'espiga i el lleó,"I have faith,in this desolated times"

Primer, el que pronuncia la frase,del tìtol del meu anterior escrit,a  un episodi de Star Trek,la inmortalitat......etc,es un personatge,anomenat Zefram Cochrane,els autors materials no ho sé.poden ser diversos entre ells,Harlan Ellison o Theodore Sturgeon,reconeguts escritors de ciencia ficció,ja sabem que els guionistes no tenen prestigi,alló de "Diguem que m'estimes encara que sigui mentida",és un exemple,la frase s'atribueix al geni de Nicholas Ray,però ni ell ni el personatge de Sterling Hayden,ni ell mateix son els autors,l'autor es  Philip Yordan,que firma el guió.si el deixen,l'Edgard Hoover de torn.
Priner cap de setmana de combat,al Catalonia teams championship,No Mourinho,amb el seu depurat estil,no l'ha guanyat .Encara¡,el problema final;(Sherlock contra Moriarty),és.......




on és el vehicle,del arbitre?
Spock i McCoy,no el troben,el Enterprise és més gran que el soterrani del Camp Nou,l'arquitecte era el sogre d'un directiu bancari,i mira el va fer més accesible.No hi ha res com estimar la profesió.
El de dalt de tot es Bronstein,no Spock, es la cara que va posar en un post-mortem, a Oviedo,je,je.

Els tres ben concentrats,com el Congrés "B",al seu primer encontre enguany,l'Espiga de les Corts.
Els rivals amb equip de gala,nosaltres fent gala de l'equip.
Chisstttt,je,je.
Bé jo al que m'interessa,el equip "A",impresionant,ja va fer en Rubén bé de fitxar per nosaltres,us puc ben dir,que el que no falta mai al Congrés es el bon humor.
Gran victória,ja sabeu la victòria te molts pares la derrota,cap.
Jo soc raret,la derrota té més pares que la victoria i gairebé cap mare.
Vaig arribar justet,9,29.Weather report van anar sobrats........8,30,i axí va acabar en Pastorius.
M'enfronto al delegat rival,En S.L.,les inicials son la meva cançó protesta,no mencionaré els cognoms,sinó m'ho demanen, res de publicitat gratuita.
Bon jugador d'Escacs,paciencia,sang freda i equanimitat.Molt agradable jugar amb ell.





El problema és el seu joc brut, a la jugada 12 de una aburrida francesa classica,que jugo fins a la extenuació,
del rival,no la meva,clava els colzes,i m'obliga a donar un tomb per la nostra nova sala de joc,adequada per dotze taulers,no vint,però dona molt caliu.

Un cop d'ull,a tots vint taulers de la sala "A" i "B", i només m'interesso per dos.
El nostre delegat i futur director de "La Vanguardia" o l"Ara",depén dels esdeveniments......
L'Hector Hernandez,i la nostra connexió bùlgara,que ara que en Topalov es dedicará al Backgammon....té futur,en Petar Plamenov.
La partida del Hector, m'interessa poc,tantes errades a l'obertura del rival,que per cert és molt bó en els Post.Mortems,els guanya tots, F.M. donen clara superioritat als nostres colors.
I l'Hector,treballa molt pels  nostres colors,blanc i negre ,que us pensaveu?,i es mereix una partida tranquila,
sense destrets de temps.
Però mentres el sol esperavem i els carros veiem passar.............
39 minuts de reflexió del meu rival per jugar Cg5.............
El rival d'en Petar,no posso inicials,que va guanyar......,que pagui.Google ads
Deu o dotze segons a sacrificar una peça,sobraoooooo...................tenin en compte que com a molt eren taules,com em va dir en Roger Salvo,referint-se al meu rival,deixa que pensi,mentres no trobi la bona.
En Petar veia aquesta posició:


Cg5,hxg5 i Ag5,la seguent jugada era clara Ae6,tot aixó en un minut i escaig,no digueu que em capfico en els que reflexionen molt,però sempre m'he fixat en molts jugadors que anoten el temps,per.........?,si no és per fer cròniques.......com jo i "rajar a gusto",no O.M. i  C.B.? el que val "pasta"es el que discurria,per la vostra imaginació aquella nit.
En tot aixó,jo veia al rival d'en Petar i ell mateix,supertranquils,i jo al meu super-amoïnat.en posició de 0,00¡¡¡¡tots quatre.Jo també supertranquil....però en posició de 0,00 noooooooo,no pot ser,CxH2????????



Tomaaaaaaaaaaa,si abans eren nervis,ara Ian Dury and the blockheads,que és el malnom,que rep el germà mes llest del Ruben Hernandez Funes,blockhead,no Dury.

Sacrifici d'aburriment que no porta enlloc,només al rival a jugar una posició complicada amb catorze o setze minuts de rellotge.

No faig més analisi,perqué  "No hay mas dios que  Fritz i  Rybka es su profeta",i en primicia,us puc dir que Houdini 2.0 es una canya i gratiiiiiiiis,nomès 0,35 per sota meu......
Al Post-Mortem,F.M,deia que els sacrificis eren guanyadors,els jugadors rivals,també però els unics que tenien la raò,eren l'Andreu,la millor peça sacrificada es la del contrari,L'Hector,si el Fritz diu que tens avantage,serà veritat,( no ho deia pas) i per damunt de tot I LOVE THIS GAME,ehh Ricky¡

I have faith in this desolated times,before long the espiga and the lion may lie with the lass in the grass
at dawn

I have faith but for how much longer?

Post scriptum: En Terence Trent D'Arby,no diu espiga,diu lamb,corder,però ovelles no n´hi havien i ahhhhh   alerta    "LASS", no és el del Madrid,vol dir noia n argot,que ahir tampoc n'hi havien.
Les trobo a faltar
La posició d'en Petar es util pel vostre progrés escaquístic,no la desaprofiteu,en el pròxin Post.Mortem,
la posaré d'examen,no sacrificare el nombre de Fritz en vano.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada